zsén zsena

Mindenféle ami bennem, velem, és körülöttem történik.

Friss topikok

  • Husky: Az előbb pakoltam ki egy bőröndöt, amiben sok, nagyon régi könyvet találtam. 1917-es a legrégebbi ... (2008.09.23. 11:15) ex libris
  • Husky: mi volt a söröspoharakkal? :) (2008.09.09. 23:07) SZIN-re léptünk :)
  • Pötty: nekedmeg háromhetvenháromnullahéthatvankettő és szintén 20as:) (2008.08.22. 21:15) itt.most.
  • zs.: lehet, hogy pont a feje tetején lesz a legjobb. (2008.08.07. 10:58) az út a boldogsához

A Bölcs

2008.02.09. 22:07 | zsén zsena | 1 komment

      még mindíg belefoglaltatik a posztomba az illető.-ahogyan az életembe is most

A Bölccsel randiztam ma, engedte, hogy siránkozzak neki:

 - úgyakarom mint például egy zoknival - mondtam könnyes szemmel - ha kilyukadt kidobom, és többet nem gondolok rá, úgy is kivolt lyukadva. . .

         - De zsani, neked ez az egy zoknid van . . . - mondta a Bölcs

 megígérte hogy nyáron világgá megyünk és keresünk nekem egy ép zoknit.

 


     a Bölcs még jelen volt mikor kezdtem megőrülni, megölelt és aztmondta, hogy kitartás és adott zsepit. Ettől függetlenül egyik pillanatban őrült vagyok, másik pillanatban sírok mert megőrültem. Nagyon félek. És Bölcs elment aludni. . .

 


      én igenis kiakarom zárni Őt a kis világomból, de nem megy!Valamiért minden féle kisérlet kudarcba fullad. Nem akarom, nem akarom, nem akarom, nem akarom. és közben mégis. . .

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsenzsena.blog.hu/api/trackback/id/tr44332954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Betty (-taki-) 2008.02.10. 18:40:58

Hát erre nemtok mit írni.. Csak annyit hogy szerelek Zsönim! :)))) És fel a fejjel!
süti beállítások módosítása