zsén zsena

Mindenféle ami bennem, velem, és körülöttem történik.

Friss topikok

  • Husky: Az előbb pakoltam ki egy bőröndöt, amiben sok, nagyon régi könyvet találtam. 1917-es a legrégebbi ... (2008.09.23. 11:15) ex libris
  • Husky: mi volt a söröspoharakkal? :) (2008.09.09. 23:07) SZIN-re léptünk :)
  • Pötty: nekedmeg háromhetvenháromnullahéthatvankettő és szintén 20as:) (2008.08.22. 21:15) itt.most.
  • zs.: lehet, hogy pont a feje tetején lesz a legjobb. (2008.08.07. 10:58) az út a boldogsához

jogsi

2008.02.13. 15:20 | zsén zsena | Szólj hozzá!

     Bár autót vezetni már elfelejtettem, gondoltam most már éppen itt az ideje az október elején letett elsőre sikeres vizsgám tudatát plasztikkkártyára cserélnem.
     Talán soha, semmilyen okmányom kiváltása nem ment még ilyen könnyen, mindent elsőre megtaláltam és sehol sem kellett várnom BÁÁÁR ez nem kompenzálja a képet ami a kártyára kerül majd. . .
     Akár egy disznó...katasztrófa... de tényleg... elnyeri a "legrondább képet igazolványon zsaniról" címet! úgyhogy ne várjátok, hogy dicsekedni fogok az új szerzeményemmel! Kornél  (akinek megmertem mutatni miután megígértettem vele, hogy nem röhög nagyon) azt állítja, mint álltalános igazság a hivatalos képek sosem sikerülhetnek jól! De miért van ez így??? Miért nem lehet bevinni egyet magadról? Vagy miért nincs egy hivatásos fotós ott??? Miért kell elszégyenülve előkotornom majd a helyes rendőr bácsinak aki megkérdezi majd "Magácska ennyit fogyott???" ???
     A régi jogsimat bevonták hipp-hopp, elsem tudtam búcsúzni tőle, bár egyszer sem kellett megmutatnom...
     Lényeg a lényeg másfél héten belül kiküldik postán.

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://zsenzsena.blog.hu/api/trackback/id/tr49337691

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: excel vba courses london 2019.04.21. 23:26:14

blends and digraphs, ppt - Phenylephrine and ritalin

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása