zsén zsena

Mindenféle ami bennem, velem, és körülöttem történik.

Friss topikok

  • Husky: Az előbb pakoltam ki egy bőröndöt, amiben sok, nagyon régi könyvet találtam. 1917-es a legrégebbi ... (2008.09.23. 11:15) ex libris
  • Husky: mi volt a söröspoharakkal? :) (2008.09.09. 23:07) SZIN-re léptünk :)
  • Pötty: nekedmeg háromhetvenháromnullahéthatvankettő és szintén 20as:) (2008.08.22. 21:15) itt.most.
  • zs.: lehet, hogy pont a feje tetején lesz a legjobb. (2008.08.07. 10:58) az út a boldogsához

2008.02.06. 19:00 | zsén zsena | 4 komment

Kiss Judit Ágnes:

Aphroditéval a kávéházban

 
- Hogy vagy? - Hogy lennék? - Ma sem írt drága?
Ez mi? - Ezt három hete küldte mélben
és kinyomtattam. - Hülye vagy. - Tudom, de
úgy szeretem még!
 
- Szarfaszú minden pasi, elhiszed? - Jó...
- Akkor meg mi van? - Szeretem. - Fejezd be,
úgy kapaszkodsz ebbe az egy levélbe,
mint egy ütődött!
 
- Nem hiszem, hogy vége. - Ne hidd, vazeg, de
észre kéne venned, ahogy kihasznál.
- Bár használna jobban is! - Őrület, hogy
így megalázkodsz!
 
- Mit csináljak? - Tépd darabokra ezt a
szart! Vagy inkább én. - Micsinálsz? Teszed le?
- Ennyi volt, tessék. Na, ne bőgj, figyelj már,
itt van a kávéd.

 

nagyon közel érzem most magamhoz ezt a verset. . .

 

és még egy mondat a költőtől: "...csak sodródom a sűrű semmiben"

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsenzsena.blog.hu/api/trackback/id/tr3328347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kiskifli (zsani férje) 2008.02.09. 09:09:48

Hát baby.. én nem ismerem az odit személyesen de amiket msélt nekem róla a Danika nem iylennek tünt de most legalább bocsánatot kért mindegy milyen formában..jó igaz sztem érzi a vesztét...nem csodálkoznék ha Danikának tele lenne vele a hócipője... de remélem minden rendbe jön mert már te is depizel....meg Danikának se Jó...meg szerintem Odinak sem...

zsén zsena 2008.02.09. 12:17:41

Bettikém, szerintem egyáltalán nem mindegy, hogy milyen formában kér valaki bocsánatot! Másrészt pedig megint botrány lesz a blogomon, gondolkodom rajta, hogy kimoderálom.

kyrill 2008.02.09. 16:14:48

Na azért nem csak az Odit kéne szidni sztem... bár nem ismerem pontosan a dolgokat. Mindhárman geciztetek valakivel, nem? Zsani az Odival Dani mindkettőtökkel, Odi meg a Zsanival. És ki az aki nem így cselekedett volna? A sokévi átlagon belül.

zsén zsena 2008.02.09. 16:35:20

ezt nem húzod rám! én soha nem "geciztem" (hogy a szavaiddal éljek) az Odival! én egyesegyedül saját magammal baszok ki folyamatosan.
Amúgy senki sem szídta az Odit csak amennyire Te engem.
süti beállítások módosítása