zsén zsena

Mindenféle ami bennem, velem, és körülöttem történik.

Friss topikok

  • Husky: Az előbb pakoltam ki egy bőröndöt, amiben sok, nagyon régi könyvet találtam. 1917-es a legrégebbi ... (2008.09.23. 11:15) ex libris
  • Husky: mi volt a söröspoharakkal? :) (2008.09.09. 23:07) SZIN-re léptünk :)
  • Pötty: nekedmeg háromhetvenháromnullahéthatvankettő és szintén 20as:) (2008.08.22. 21:15) itt.most.
  • zs.: lehet, hogy pont a feje tetején lesz a legjobb. (2008.08.07. 10:58) az út a boldogsához

p p p

2008.02.04. 11:35 | zsén zsena | 9 komment

Pöttöm Panna pampog. . .

     Most legszívesebben közönséges lennék, hisztis picsa, idétlen visító ribanc, de nem tehetem meg mert akkor semmivel sem lennék különbb. Annál a csajnál aki tegnap igazán "tiszteletre méltó" "nőhöz illendő" módon közölte velem azt amit. Igyekeztem megőrizni a hidegvérem és udvarias módon közölni vele, hogy ha nem bízik meg Benne az nem az én problémám. Nagyon hosszú történet és nem tudom miért idegesít fel ennyire, minek foglalkozok vele, miért nem szarom le nagy ívből. Ha Neki ő kell. . . hát legyenek boldogok, és ezek után Ő már csak rám se merjen nézni, hagyjon békén az idétlen nőjével egyetembe. Engem úgy hagyott kicsúszni a kezei közül ahogy illik. Most már soha de soha többé. . .De itt és most pontot akarok tenni a végére:

.

Így ni!

     És ezúton megkérném azokat a barátaimat akik eddig is a javamat akarták, csak én nem hittem el, hogyha mégegyszer a számra venném a nevét pofozzanak fel és rázzanak meg ahogy a rongyot szokás. :) köszi szépen

A bejegyzés trackback címe:

https://zsenzsena.blog.hu/api/trackback/id/tr42324511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kriszti 2008.02.04. 11:42:47

:).....klassz...végre!!most már mindanyiunk élete jobb lesz, hidd csak el!!!!!

Mendy · http://mendy.blog.hu 2008.02.04. 12:23:16

Ugyan már......ne is foglalkozz ilyen emberrel...undorító viselkedés..fúujjj!legszívesebben odamentem volna és .....húúúúú,csak arra az illetőre voltam tekintettel:)

kyrill · http://kyrill.bluefusion.hu 2008.02.04. 13:05:01

Erről majd lesz egy hosszú beszélgetésünk, azthiszem.

odi 2008.02.08. 19:02:07

Hmm...Nem vagyok ez a típus,de most az egyszer engedek.... Bocsánatot kérek a viselkedésemért és díjaznám ha nem haragudnál rám ez miatt. Elhiszem h nem volt kellemes h "letámadtalak".... Ennyit ugyanis nem ér az egész,mert Valaki mindennél fontosabb nekem most. :-/ Tényleg bocs!! Sajnálom!
Szia.......

zsén zsena 2008.02.09. 12:14:03

Inkább ne is kértél volna bocsánatot mint ez! nem igaz hogy egyes emberek mennyire nem érzik, hogy mi is a jelentősége a bocsánatkérésnek! Úgy írsz mintha kért volna akárki is arra, hogy megtedd. Olyan mintha hálásnak kéne lennem, hogy bocsánatot kérsz. Nagyon vicces. Amúgy nem haragszom és nem is haragudtam az akciód miatt, inkább sajnállak picikét. . .

kyrill 2008.02.09. 16:16:24

Hát azért díjaznám hogy bocsánatot kér, már ne haragudj.

zsén zsena 2008.02.09. 16:32:03

nem teljesen értek egyet. sőt...

zs · http://repulopingvin.freeblog.hu/ 2008.02.09. 21:41:38

az az igazság, hogy én sem értek egyet. nem mindegy, hogy valaki hogyan és hogy miért kér bocsánatot. ez a flegma stílus eléggé arra enged következtetni, hogy abszolút nem őszinte a dolog, márpedig ha nem az, akkor inkább ne is mondott volna semmit. nehogy már ő tegyen szívességet azzal, hogy bocsánatot kér.
süti beállítások módosítása