zsén zsena

Mindenféle ami bennem, velem, és körülöttem történik.

Friss topikok

  • Husky: Az előbb pakoltam ki egy bőröndöt, amiben sok, nagyon régi könyvet találtam. 1917-es a legrégebbi ... (2008.09.23. 11:15) ex libris
  • Husky: mi volt a söröspoharakkal? :) (2008.09.09. 23:07) SZIN-re léptünk :)
  • Pötty: nekedmeg háromhetvenháromnullahéthatvankettő és szintén 20as:) (2008.08.22. 21:15) itt.most.
  • zs.: lehet, hogy pont a feje tetején lesz a legjobb. (2008.08.07. 10:58) az út a boldogsához

ex libris

2008.09.22. 18:07 | zsén zsena | 1 komment

Az ex libris olyan sokszorosított, kisméretű grafikai alkotás, amely a könyv táblájának belső oldalára ragasztva a könyv tulajdonosát jelöli. Az ex libris tartalmazza tulajdonosa nevét, címerét vagy jelképét, olyan szimbolikus ábrázolásokat melyek személyére, kedvteléseire utalnak, vagy kedvelt íróját, zenerzőjét, vészét, tudósát ábrázolják.

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsenzsena.blog.hu/api/trackback/id/tr37676200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Husky 2008.09.23. 11:15:41

Az előbb pakoltam ki egy bőröndöt, amiben sok, nagyon régi könyvet találtam. 1917-es a legrégebbi amin feltűntetnek kiadási évszámot, de van egy Aranyember, ami régebbinek tűnik.
Az egyikben találtam egy, az elsőhöz hasonló kitöltetlen ex librist.
Ez előtt még sosem láttam ex librist, és tegnap tudtam meg, hogy van ilyen. Mosolyfakasztó egybeesések az ilyenek, szeretem.
süti beállítások módosítása